Tuesday, May 24, 2011

Malu + Marah = 10Q

Sekian lama menyepi dari blog, aku kembali mengisi sisa-sisa dan liku hidup sebagai guru..
orang kata jadi guru ni bagus, ada cuti banyak, kerja mulia, hidup tak kaya tapi bahagia.. 
aku rasa ada betulnya... 
hmm dah melalut dah aku ni... back to topic....
Kali ni aku de rumus algebra yang mantap iaitu Malu + Marah =10Q, 
hebatkan algebra aku ni tapi ada maksud mendalam sebenarnya....
itu sebenarnya rumus yang menunjukkan apa yang berlaku hari ni... DALAM MEETING OK...
hmmm.. sedih, Marah Sampai menggigil, kecewa, Malu semua ada.. perasaan bercampur baurkan...(tibe-tibe jiwang).. tapi tu lah sebenarnya yang berlaku... terus down moralkan... hmmm.......entry bersambung next k..................nak makan lu.. lapar ni... marah2 gak tapi perut kene isi... be right back soon....k..

1 comment:

fayneez said...

sabarrrrrr ja la rosli...