Saturday, February 28, 2009

GamBar Kelas The LAtesT


Ahammmm.......selamat kembali keruangan Sok Sek2...
kemarin Aku Buat Aktiviti seni sama2 rakan2 dalam kelas.......
aktiviti nya cukup menarik sampai aku nk tarik je kain tudung si cahya untuk buat aku nye Kain celup......
bukan main seronok lagi aku sbb sebelum ni tak pernah aku buat bende2 pelik ni.. ha hasil kumpulan aku amat memberangsangkan sehinggakan kumpulan lain naik J sbb aku nye corak yang terhasil vouge gile....(gedung Harrods dah tempah ye)
ahahahahha... celup nye celup tak perasan baju aku pun tercelup sekali...............
alamak baju mahal aku.........tapi tak pe lah sbb mainan celup ni aku tak pernah buat so aku buat2 tak de stress la padahal baju den ni haaaa......:)
dah siap hasilnya memang mantop .... jom kite tengok hasilnya.

2 comments:

_tuLanG.iKaN.kEwL_ said...

aku dah siap buka kedai online jual batik tu kt blog aku. hahaha.

_tuLanG.iKaN.kEwL_ said...

aih silap. apa barang panggil kedai.
butik online ye. hahaha.