Thursday, February 5, 2009

tERsASUL LAGI.....EEee MalunyaaAAA

kemarin satu benda buruk berlaku lagi... malu tak terkiranye aku dalam kelas tu.. ...
ada pulak geng yang sengal tapi spoting menambahkan lagi tebal malu kat muka aku ni..
melihat muka they all masa aku bentang ekonomi tu aku dah tahu ramai yang tunjuk muka blurr sebab tak paham istilah ekonomi.....maklum le ramai yang basic sains streem....
ha.. yang paling penting sedang sedap2 aku bentang pasal KNK tu tetiba aku tersasul sebut KRK...
apa lagi sume budak sengal kat kelas aku tu terus gelak besar........eeee malunya aku...
tp dengan muka selamba aku buat bodoh je tapi dalam hati punye malu aku.. cessssssssss.....
NASIB MALANG BETUL........................dah la pensyarah ada kat situ......
malu..malu.. tapi tak pe lain kali aku akan gelakkan korang plak... terutamanya UJIE, MUSA, Si LEE, EPI n yang kain lain... JAGALAH.....

5 comments:

_Vu-JiE_ said...

kenapa nama aku juga yg first ko sebut??
hahahahaha...
tu la ko.. len kali focus.. jgn ingat KRK ja.. kah3..

mlm sok dinner bsama BPG d KRK..
hahahah...

_Vu-JiE_ said...

lupa pula aku mo ckp..

LINKED U ALREADY DARLING~

hahaha..

Irene O. L. Chong said...

hai Bang seli...
Tahniah!! dah ada blog...
boleh lah ne link2 ngan kami...
heheheee...

p.s~sabar je lah... KRK manyak maksud tu... hehehe

fiqah idris said...

hahaha~

suke g krk la 2~
hhuhuhuhuh

Lindut a.k.a Carmel said...

uii rosli...ada blog dah dia bah..nah,sdh sa link ko..