Tuesday, June 2, 2009

SEKITAR MAJLIS KONVOKESYEN UiTM SHAH ALAM.....






wah best yang amat mengikuti majlis konvokesyen UiTM ni.....banyak benda menarik yang berlaku... sebenarnya pak cik nak cerita tentang kehadiran diri pak cik ni kat majlis konvokesyen di sana...aduii panas bah......panas yang amat.... biasalah KL kan..semua panas, orang panas, cuaca panas dan gosip pun panas... wakakakaka.. tapi pak cik tak nak bergosip la kat sini... pak cik sebenarnya pergi tengok konvo kakak pakcik yang tak berapa tua tu..wakka (jangan marah sis) tapi pak cik malas la nak masuk dalam dewan die sebab punya ramai manusia kat situ... so pak cik ambil kesempatan la round2 tengok bazar bunga and hadiah tu...(habis duit aku)...banyak bunga dan hadiah menarik tapi harga boleh tahan la.....tapi yang pak cik tak berapa suka semua bunga yang di jual tu bunga plastik.. kalau ada bunga hidup tu 1 dalam seribu......tapi lepas majlis tamat kami sekeluarga ambil gambar sakan la.. berbagai2 pose yang menarik..wakaka.. pak cik sempat la merasa jubah konvo sis pakcik... ahahaha...tak pe2... next year turn pak cik plak KONVO...hahahaha....

1 comment:

nurafiqah idris said...

kakak kau amek pe?
aku pun ada g.
27 or 28
tgk sis aku.
xterjumpa lak kau.
at least,
aku duduk kat tempat air-cond.
haha